2012/12/15

Początki bywają trudne...

Witajcie!
Jestem Julka i mam 13 lat. To już mój... Zaraz, zaraz... Chyba to już piąty blog. Na żadnym z nich nie zagrzałam sobie jeszcze miejsca na dłużej niż pół roku. No może na jednym, o fotografii... Ale mam nadzieję, że teraz będzie inaczej.!

"Nadzieja matką głupich... (każda matka dba jednak o swoje dzieci)."
Więc na początek może coś o tym blogu! Będzie on mieszanką wszystkich moich poprzednich przedsięwzięć. A dokładnie? Znajdziecie tu trochę muzyki, mody, wywiadów, zdjęć i moich przemyśleń.
Myślę, że spodoba Wam się tutaj!
Zachęcam do obserwowania! ;*


Pozdrawiam, 
Julka

2 komentarze:

  1. Obserwowałam każdy z twoich blogów i to ty mnie zachęciłaś do założenia mojego bloga mam nadzieje że ten w końcu wypali hah a:) pozdrawiam



    Madzia

    OdpowiedzUsuń