2013/03/25

Wszystko i nic, czyli wiosenny misz-masz! :D

Ojojoj.... Ale mnie tu dłuuuugo nie było!.. Bardzo Was przepraszam, ale za to może chociaż w części uda mi się to nadrobić.
Piękną zimę mamy tej wiosny! 
W poście z 6 stycznia 2013r. napisałam:
"Wreszcie spełniło się moje bożonarodzeniowe życzenie, czyli ... śnieg! Trochę późno, no ale zawsze można powiedzieć, że był tej zimy! :)"

Tak było wtedy:
zdjęcie z 06.01.2013r., 13:56
Teraz żałuję trochę tych słów, bo tą zimę będę jeszcze długo wspominała!
A tutaj kilka zdjęć "wiosennych".
Tak wygląda nasza ukochana wiosna, kiedy to wszystko rodzi się do życia:
zdjęcie z 13.03.2013r., 07:23
I oczywiście pierwszy dzień kalendarzowej wiosny:
zdjęcie z 21.03.2013r., 15:54
Tak było, jest, lecz mam nadzieję, że już długo tak nie będzie, bo mam dość tej zimy!! :/
A na poprawę humoru dwa wakacyjne zdjęcia!




A na koniec mój mały strój, bodajże z klasowego Dnia Kobiet:


Koszula - ? | Bluzka - House, 49.99PLN | Wisiorek - prezent | Zegarek - prezent

Julka ;*

-------------------------
Co chcielibyście/chciałybyście przeczytać bądź też zobaczyć w następnym poście? Moda, fotografia, przemyślenia, nowy wywiad z ciekawą osobą? Hmmmm...? Czekam na Wasze propozycje!!!

1 komentarz:

  1. Moda fajny pomysł... A może chcesz, żebym robiłam na twojego bloga stylizacje? Mam kilka ładnych..
    http://stylistki.pl/oh-nieeeee-266428/
    http://stylistki.pl/galaxy-265767/
    itp.
    Może po moim niku "Martysia123250" mnie poznasz. Julcia hehe
    Poza tym super blog!!

    OdpowiedzUsuń