2013/02/26

14 dziwnych faktów o mnie na moje 14. urodziny

"Żeby być kimś, trzeba być sobą."
Heraklit

1. Jestem strasznie nieśmiała i mało mówię np. przy nauczycielach, dalszej rodzinie. Natomiast w obecności rodziców bądź kolegów i koleżanek jestem nawet rozgadana. Hehe =)
2. Gdy się denerwuję strasznie pocą mi się ręce. Grrrrr... Poza tym mam je ciągle zimne.
3. Nie przepadam za spódniczkami i sukienkami. Wolę wygodne dżinsy bądź kolorowe rurki. <3
4. Skończyłam szkołę podstawową ze średnią 5,36 i 38 punktami ze sprawdzianu szóstoklasisty.
5. Lubię oglądać "Na dobre i na złe" i "Barwy szczęścia", a przed wyjściem do szkoły stare odcinki "M jak miłość". Czyli te wszystkie "polskie tasiemce".
6. Nigdy jeszcze nie dostałam oceny niedostatecznej ani dopuszczającej. I oby na razie to się nie zmieniło. :D
7. Nie ogarniam fizyki... ;/ Wolę matematykę. I dobrze mi z tym!
8. Nazwałam moją gitarę Michael, sama nie wiem dlaczego!..? I dodatkowo uważam ją za swojego chłopaka. Hehe :D
9. Nienawidzę poniedziałków!... :/
10. Nie umiem rysować. Cieszę się, gdy narysuję fajnego patyczaka =)
11. Uwielbiam czekoladę, żelki, Frugo, Tymbarka, Nutellę, gofry, truskawki, wiśnie, arbuza itd... :)
12. Lubię mieć wszystko perfekcyjnie i równo ułożone oraz zapięte na "ostatni guzik".
13. Przeżyłam już dwa wieki... O_o
14. Dzisiaj kończę 14 lat! <3 :* :P

--------------------
Nie chcę, aby niektóre z tych dziwnych faktów brzmiały, że się wychwalam itp., ale to jest niestety, albo stety, cała prawda o mnie... :)
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania dotyczące mnie i mojego życia to piszcie. Z chęcią na nie odpowiem! :D

1 komentarz:

  1. Rozgadana ?? To jest mało powiedziane haha ;D
    oj tak ;P huehuehue
    Tak zwłaszcza te różowe nowe rureczki haha ;P też je lubię haha
    haha
    A ja myślałam że z Michaelem to ty w separacji jesteś ?? A co z nami ??

    100 latek też cię kocham haha

    OdpowiedzUsuń