2013/03/08

♥ Dzień Kobiet ♥

Chyba wszyscy wiedzą, że dziś mamy wielkie święto- Dzień Kobiet! :)

1. Przepraszam, że nie było mnie tutaj tak długo...
2. Mam dla Was duuużo fajnych zdjęć. Tutaj mała zapowiedź:


Tak było w ferie... Rano i około południa =D Ale po dzisiejszym dniu, jutro będzie zapewne podobnie... :P
3. My w klasie mieliśmy wczoraj Dzień Kobiet. Dostałyśmy różę, ramkę na zdjęcia i błyszczyk.
4. Panowie, nie martwcie się, już 10 marca Dzień Mężczyzn =D 
5. Jeszcze tylko niepełne 3 tygodnie i WIELKANOC!
6. Mam też dla Was małą niespodziankę! Niedługo pojawi się ona na blogu!
7. Zachęcam również wszystkich do zgłaszania się, jeżeli chcecie, abym przeprowadziła z Wami wywiad lub jeżeli macie jakieś propozycje ciekawych osób!

Dzisiaj post w formie punktów, ale muszę trochę nadrobić to wszystko po prawie dwóch tygodniach przerwy. Jeszcze raz przepraszam za tą długą nieobecność! Postaram się to nadrobić!

Macie jakieś propozycje zmian? Piszcie w każdej sprawie!

Mam jeszcze jeden dylemat! Muszę wymienić telefon, myślałam o jakimś z klawiaturą qwerty. A Wy co polecacie? :)

Julka ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz