2013/02/17

Kropka nad "i" powie wszystko o Tobie!

Hej!
Ostatnio w internecie znalazłam ciekawy artykuł, a mianowicie o tym, że nasze pismo może zdradzić wiele informacji o nas samych. Wiadomo to od dawna, ale jedna rzecz zaskoczyła i przy okazji zaciekawiła mnie najbardziej!

Kropka nad „i”:

kropka wysoko w górze - oznacza bogatą wyobraźnię;


kropka po prawej stronie - charakteryzuje osoby niecierpliwe i dość nerwowe;


kropka po lewej stronie - mówi o ostrożności, skłonności do analizowania wszystkiego, rozpamiętywania przeszłości;


okrągła kropka - często dotyczy osób zainteresowanych głównie sobą oraz o naturze artystycznej;


brak kropki - sugeruje lenistwo i nieuporządkowanie;


kropka w kształcie pionowej kreseczki - charakteryzuje osoby, które bardzo silnie oddzielają swój świat wewnętrzny od zewnętrznego.


Cały tekst, oraz źródło powyższego: http://www.edulandia.pl/edukacja/1,101856,7028980,Pokaz_mi_jak_piszesz__a_powiem_ci_kim_jestes.html

Oto moja kropka: 

Czyli jestem osobą niecierpliwą, dość nerwową oraz z bogatą wyobraźnią.. :)
Być może w pewnym sensie jest to prawda...? :P


A wy jak stawiacie kropkę nad "i"? Czym się charakteryzujecie?

1 komentarz:

  1. Ja różnie ją stawiam, bo czesto zmieniam pismo ze wzgledu na to, że zaczyna mi sie nie podobac. ;)

    bloggerrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń