2013/11/16

Wywiad z Darią

16.11.2013r.
"Kiedy do świata wyszłam z ciszą,
obdarowałam go moimi zdjęciami."

Julka: Kiedy dokładnie pojawił się pierwszy post na Twoim blogu?
Daria: Pierwszy post na http://fotografia-malenka.blogspot.com pojawił się dokładnie 27 marca 2012 roku, aczkolwiek to nie było mój pierwszy blogowy post. Bowiem moja przygoda z blogowaniem zaczęła się już dawno temu.
Julka: Więc miałaś jakieś inne blogi?
Daria: Tak miałam. Mój pierwszy blog to http://midulceangeldelaguarda.blogspot.com, a pierwszy blogowy post pojawił się 31 grudnia 2010 roku. Pamiętam tą datę jakby to było wczoraj, mimo że postu już nie ma, bo w pewnym momencie chciałam zacząć blogowanie od nowa i usunęłam wcześniejsze posty.. :)
Julka: Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogiem? Skąd pomysł na niego?
Daria: Zobaczyłam, że moja koleżanka zaczęła pisać. Spodobała mi się na początku ta anonimowość, mogłam pisać wszystko, co chciałam: dobre i złe rzeczy. Nikt mnie nie oceniał, nie oskarżał, nie podsumowywał. Taka moja mała skarbnica żalów i szczęścia, pamiętnik z życia.
Julka: Skąd czerpiesz inspiracje na zdjęcia, posty?
Daria: Wszystko z życia wzięte, jakieś sceny, piosenki, filmy. Piszę i robię to, co serce mi podpowiada.
Julka: Skąd wzięła się Twoja pasja do fotografowania?
Daria: Z serca. Kiedy zaniemogłam, kiedy do świata wyszłam z ciszą, obdarowałam go moimi zdjęciami, w nich niosąc moje uczucia.
Julka: Czy chciałabyś wiązać swoją przyszłość właśnie z fotografią?
Daria: Oczywiście, że tak. Pasja i praca to najlepsze połączenie. W sumie już łączę przyszłość z nią, bo uczę się na fotografa.









Julka: Czy masz jeszcze jakieś inne pasje, oprócz fotografii?
Daria: Uwielbiam pisać. O wszystkim! A najbardziej o życiu, uczuciach, prawdzie, ludziach! Kocham też czytać książki :3
Julka: Więc jaka jest Twoja ulubiona książka?
Daria: Moja ulubiona książka? Nie potrafię wybrać. To tak jakby mama miała pokazać swoje ulubione dziecko. ^^ Aczkolwiek polecam "Klątwę tygrysa" i "Zawsze przy mnie stój" :)
Julka: Kobiety nie powinno pytać się o wiek, ale zdradź nam kiedy się urodziłaś.
Daria: Kobieta, kobietę może :) Urodziłam się w 1996 roku, 19 października.
Julka: Czy masz rodzeństwo? Jeśli tak, opisz je krótko.
Daria: Mam młodszą siostrę. Dokładnie o 3 lata. Ma na imię Klaudia i jest bardzo buntownicza. Wiele rzeczy jej nie pasuje, ale i tak ją kocham. Obecnie chodzi do 2 klasy gimnazjum i ma przyjemność nauki u moich byłych nauczycieli z gimnazjum. Często się z nią kłócę, ale szybko zamieniamy to w żarty. ;)
Julka: Jakie jest Twoje motto, którym kierujesz się w życiu?
Daria: Tak naprawdę nie kieruję się niczym. Zawsze sobie powtarzam, że mogło być gorzej, a jeśli chodzi o jakieś motto to: "Hakuna matata".




Blog Darii:
http://fotografia-malenka.blogspot.com

Dziękuję za wywiad, i że poświęciłaś mnie i czytelnikom trochę czasu! ;D

--------------------
* Powyższy artykuł został zamieszczony na blogu za zgodą Darii.
* Zdjęcia zamieszczone w powyższym artykule zostały dostarczone do mnie za zgodą i pozwoleniem na umieszczenie ich na blogu od bohaterki wywiadu.

1 komentarz: